Perdormire jsou prémiové produkty pro Váš zdravý a klidný spánek, o tom svědčí nejen jejich design, ale také řemeslné zpracování a vysoká kvalita použitých materiálů. Díky tomu Vám můžeme nabídnout možnost prodloužit si zdarma záruku na produkty Perdormire.
Prodlouženou záruku Perdormire lze uplatnit na vybrané modely matrací* a to až po dobu 10 let, kdy se plnění záruky poměrně vypočítává podle stáří matrace.
*Prodloužená záruka je omezena pro následucí produkty:
polštáře, rošty chrániče a topper, matrace Quincy - standardní 2 letá záruka bez možnosti prodloužení
matrace PerDormire Hard a matrace PerDormire HR Life - 0-5 let plná záruka na jádro matrace
Oprávněné reklamace matrací se vyřizují výměnou kompletní matrace za novou. Na takto vyměněnou matraci poskytujeme novou záruku v plné výši, počínaje dnem převzetí matrace. Pokud uplatníte oprávněnou reklamaci po uplynutí více než 5-ti let od data zakoupení výrobku, poskytneme Vám v případě uznání novou rovnocennou matraci za předpokladu, že uhradíte 20% z ceny za každý rok užívání počínaje šestým rokem užívání.
Délka záruky se vypočítává poměrně, s ohledem na stáří reklamované matrace následovně:
0 - 5 let na jádro matrace: plná záruka (výměna Vaší matrace za novou zdarma)
6 - 10 let na jádro matrace: záruka se snižuje o 20% ročně
Při reklamaci matrace Air Memory Coolmax Plus v 6. roce užívání bude při výměně matrace za novou matrace zákazníkem doplaceno 1 998 Kč (20% z 9 990 Kč)
Při nákupu u kteréhokoliv z našich partnerů stačí vyplnit a odeslat jednoduchý formulář přímo na webu Perdormire - formulář prodloužené záruky.
Při nákupu přímo na oficiálním e-shopu Perdormire stačí uvést v košíku podrobnosti o Vaší objednávce a záruku Vám na produkty automaticky prodloužíme.
Záruku je možné uplatnit pouze v případě, že byly dodrženy instrukce pro zacházení s produktem, které k němu byly přiloženy. Tyto instrukce si prosím pečlivě prostudujte a uschovejte.
Záruka pokrývá fyzické poškození nebo viditelné a trvalé změny materiálu. Záruka nepokrývá běžné změny v tvrdosti/měkkosti matrace nebo atributech, které nemají vliv na vlastnosti produktu.
Při uplatnění záruky je nutné se prokázat dokladem o zakoupení produktu (pokladní doklad, faktura, účtenka).